Dag 29 - 336 dagar kvar

Åh hej, åh hå

Egentligen är det ganska tråkigt att skriva om vad som händer under veckodagarna, eftersom jag jobbar från 9-19 med barnen så har jag som inte tid för så mycket annat. Jag jobbar, duschar, äter och sover...wonderful!

Sitter just nu och tittar på något amerikanskt nyhetsprogram, dagens stora diskussionsämne är Marie Doulglas - Davids skilsmässa. Hon är inte nöjd med de 38 miljoner dollar hon får genom skilsmässan eftersom det gör att hon inte kan behålla sin lyxiga livsstil. Hmm, att hon dessutom är svensk gör ju bara allt mycket bättre :) Det jag inte kan förstå är hur pengar någonsin kan göra något bättre? Jag menar, om han varit otrogen mot henne så förstår jag inte hur ännu mer pengar kan göra allt bättre? Det är som med de som förlorar någon och kräver med skadestånd av mördaren...hur ska de göra att sorgen efter personen blir lättare? Jag förstår inte hur världen blev så beroende av pengar, men iofs så är det ju det som får jorden att snurra antar jag.

Tur att man är vanlig dödlig! Idag ska jag och flickan göra ett nytt försök på Zoo..hon skriker på övervåningen så det ser ljust ut...



- If I'm so wonderfull, why am I still single? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0