Dag 30 - 335 dagar kvar!

Åh herrgud, vilken chock! Var det bara jag som trodde att Jerry Springer var fejk? Ni vet det där sjuka programmet där ameikanska människor slåss hela tiden...det är på riktigt, det är riktiga männsikor! Jag har ju retat och hånat folk som kollat på Jerry Springer för att det är skådespeleri...och så var det inte så. Hela min världsupfattning slås om...jag vet inte om jag klarar det här. Så människor i det här landet är faktiskt otrogan med dvärgar? Och slåss med dem i Live TV! Jag tror jag måste flytta hem.

Idag var en bra dag, var på Zoo och fick se riktigt söta djur..de var ju faktiskt ute idag också :). Fick se ett lejon för första gången i mitt liv tror jag. Mycket ståtliga och vackra lejonhonor

.

Och en söt panda som inte alls ville vara med på kort, han försökte gå tillbaka in igen.



En trött gorilla, som precis fött barn - men den lilla gorilla ungen fick man inte se, mamman skyddade henne mycket väl. Men man kan se lite av hennes huvud bredvid mamman.



Och en jättesöt säl! - som charmade publiken genom att göra en massa cirkuskonster.



Tror faktiskt att jag uppskattade Zoobesöket mer än flickan, hon verkade mer glad över allt snask jag gav henne. Bara nyttigt förstås!




- Just pick up the phone and tell me I'm gonna be fine -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0