Dag 31 - 334 dagar kvar

Weehoo..idag var första dagen folk inte tutade på mig när jag körde bil, jag antar att det betyder att jag börjar bli bättre på att köra bil. Men det är lite surt att jag var tvungen att byta ut den snygga BMW:n mot en minivan...som jag dessutom har problem med att parkera, tog upp tre parkeringsplatser idag inne i stan..ooopps.

Idag var det en lugn dag, jag hade hand om alla tre och var tvungen att stanna inne med dem eftersom det regnade och jag hittade inte tvillingarnas regnkläder. Hade dock några timmar själv med flickan så jag tog med henne in till stan..råkade köpa med mig 6 donuts hem...det kosta ju bara 3! dollar. Åh synd att beach 2009 kommer fortare hit än till Sverige, måste sluta med mina dåliga vanor snart...

Kommer inte kunna skriva i in blogg nu på 3-4 dagar..jag ska nämligen på roadtrip till Virginia..woohoo. Återkommer på söndag eller måndag med bilder.



- Nothing we had is special anymore -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0