Dag 34 - 331 dagar kvar

Puh, äntligen hemma och äntligen en jobbdag över. Kom hem från Virginia ganska sent igår så jag orkade inte skriva ett inlägg. Funderar på om jag ens orkar det idag, är sjukt trött och har haft den jobbigaste dagen på länge med barnen. Känns som jag varit arg och sur på dem mest hela tiden. De vill inte sova, äta eller kissa när jag vill att de ska...åh flickan..hon har varit jobbigare än vanligt. PUH!

Men jag hade en underbar helg i Virginia. Vi bodde i en liten Cottage i fjällen...sjukt mysig..värsta dröttningsängen fick jag med sänghimmel och allt. Mysigt värre! Vi kom upp väldigt sent på fredagen så det enda vi hann med var en mysig middag med vin och god mat. På lördagen åkte vi runt och kollade in byn, vi hälsade på ett par som ägde ett B&B med cykling som specialitet. Killen som ägde stället brukade ta med alla som bodde där på en cykeltur ifjällen. Sen besökte vi en jättefin kyrka. Och sist på dagen besökte vi ett bryggeri, där vi åt middag och drack deras öl (eller ja, de andra drack ölen och jag drack cola). Tyvärr var det ganska dåligt väder så vi kunde inte göra allt vi skulle, men det var trevligt ändå! På söndagen tog vi en promenad och njöt av utsikten och landskapet..otroligt vackert.


Huset som vi bodde i. Otorligt vackert..ännu finare inomhus än utomhus. Fast det var bebott av tusen nyckelpigor, de va ganska äckligt.

          


Lite bilder från byn där vi bodde...otroligt vacker natur, helt annorlunda från Washington DC.

   


Bryggeriet som vi besökte, mycket vacker byggand...och säkerligen god öl. På höger bild kan man se det som jag tyckte var roligast...att kyrkan tydligen va stamgäster på tryckeriet. Kan va svårt att se, men på bilden står det New Life Minestry..hehe.


Och slutligen kyrkan, det som jag tyckte var höjdpunkten på resan, otroligt vacker!






- I say it's impossible to forgive you this time -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0