Dag 5 - 360 dagar kvar

Jag ska i alla fall bo i ett slott när jag blir stor...

Idag har jag spenderat hela dagen med familjen...och jag tycker så himla mycket om dem. De är så snälla och får mig verkligen att känna mig välkommen. Och jag kommer antagligen inte gå upp i vikt här heller...de äter väldigt nyttigt och håller sig borta från transfetter...woohoo. Men ja, antagligen kommer jag springa på affären typ hela tiden och köpa chips (eftersom det är så billigt) och bli tjock ändå.

Åh tvillingarna..så underbara. Jag undrar hur de fått dem bara att vara tysta trots att det är 6 månader och att de är två av dem. Jag kan mysa med hela dagen..synd bara att de måste sova så ofta.

Så, jag gick runt kvarteret idag och hittade något alldeles underbart, jag hitta ett "glömt" tivoli...de var så gulligt..ett gammalt tivoli som de håller på att rusta upp...gamla popcorn skyltar och allt...de va underbart. Där kommer jag hänga ofta. De enda som hängde där var ungdomar (eller typ barn) som åkte skateboard..så de passar mig! Kvarteret är så himla mysigt..många barn och au-pairer och hus som är sjuukt stora. Och alla barn här är typ som vuxna...de ska antingen bli os-guldmedaljörer eller forskare...lärare nån? inte? skit it då!

Åh glassen..glassen..hittade en affär med 20! sorters Ben and Jerrys! I know where I'm going again tomorrow.





"you found a reason for you to change who you used to be. A reason to start all over knew and the reason is....."

Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpiri83)

Wow, vad avundsjuk man får bli :) Förstår att det är kul med alla nya saker :)

2009-03-01 @ 12:45:49
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Nattiz

Du får posta lite glass till mig :)

2009-03-03 @ 12:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0