Dag 8 - 357 dagar kvar

Ej okej not hot som Shire skulle säga!

Åh herregud, jag måste få koll på den här jetlagen snart...tvingar mig själv att vara uppe till minst 23 ikväll. Igår somnade jag 21 (igen) och vaknade halv fyra på morgonen och var klarvaken...Nej nu får det bli ändring. Imorgon ska jag sova till 08.00..man vill ju hinna vakna innan man jobbar!

Idag var en mysig dag. Jag var med Caroline på en playdate med en annan flicka i hennes ålder..trodde jag! När jag kommer till playdaten är det som ett dagis, det är fem andra nannys där med sina barn (alla har minsta 3 barn var) och det var leksaker precis överallt. Caroline är stormförtjust och springer in och leker direkt. Jag går in lite sakta och hälsar på de nadra Nannysarna...de är galna! Alla kommer de fårn Asien och är frispråkiga som få...och alla är så klart över 40...tantsnusk står på menyn tillsammans med Kinamat. Jag överlevde..men bävar för att träffa dem igen.
   Resten av dagen spenderade jag med att föröska få ut all tre barnen samtidigt...det är en cirkus...men jag gillar det. Allt är värt det när man kommer hem och badar de små och de ler mot en innan de somnar...eller när Caroline kramar om en innan hon somnar...då smälter hjärtat.

Har hittat en sajt på nätet som ger alla episoder av serierna på TV:N - tack för det amerikanska nätverket! Ser på Gossipgirl och äter glass...mmmm...livet kunde vara sämre.



"There is nothing like U and I"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0