Dag 9 - 356 dagar kvar

The things I do...

Idag var en spännande dag, hela barnaskaran var sjuk så jag fick chansen att visa mina sjuksköterske skills...borde nog satsat på det yrket istället för jag är grym på att ta hand om människor och få dem att känan sig bra igen! Men mycket ompysslande blev det och gud mitt hjärta brister varje gång jag hör de små liven gråta av smärta...och så tittar de på en med glansiga ögon och man mår dåligt för att man inte kan ta bort smärtan....

Passade på att laga svensk mat idag, pannbiff med potatismos fick de bli. Gud jag blir ju tokig av all mat här, den här familjen har ju all mat man kan tänka och ja, jag äter allt jag komma på att äta. Måste börja träna...typ nu...det är tur att jag har tryouts på lördag för det nya laget. Håll alla tummar ni har!

Har fått brainstorma med min hostdad också, hans företag ska göra en ny hemsida och jag fick vara den som kom med ungdomliga ideér. Det var faktiskt roligt. Nu måste de bara hitta någon bra som kan göra hemsidan. Någon som vill?

Min kamp mot jetlagen fortsätter...


"I thought my love for you would make you wanna change. Who was I trying to fool?"

Kommentarer
Postat av: Nattiz

håller tummarna hårt

2009-03-05 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0