Dag 63 - 302 dagar kvar

Ojoj, nu har jag skippat 2 hela dagar...woops!

Guud vad trött jag blir på vissa personer ibland...jag vill bara skrika åt dem att någon gång växa upp och vara normal. Och det sjuka är att jag inte ens kan peka på varför jag är irriterad på dig, du är bara så sjukt irritersam och jobbig hela tiden.
Fast föressten, det är ju antagligen jag som är ett pucko och bryr mig, kanske ska sluta med det och se vad som händer.

Igår var en intressant dag, skulle köpa lite alkohol till festen som jag ska på idag och trodde att det skulle funka med mitt svenska ID..men icke! Fick gå med svansen mellan benen ut från affären utan sprit eftersom de tydligen bara tar emot pass och internationella körkort...och hur i hela världen skulle jag kunna förfalska ett svensk körkort? Det är ju typ omöjligt, och dessutom det intenationella körkortet är bra en pappersbit så det är en piece of cake att förfalska...men men jag ska göra ett nytt försök idag och ta med mig passet för säkerhetsskull.



- Here I am once again, I'm torn in to pieces by you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0