Dag 64 - 301 dagar kvar

YES!..å så mål på det tack!

Idag var det en sådan där dag som man behöver när man jobbar 6 dagar i veckan och vaknar 6 på morgonen av gråtande bebisar.
Eva, Laura, jag och den nya ryska flickan (som kom för 2 veckor sen) åkte in till Rockville Pike och skulle äta brunch på Ihope. Tyvärr kan jag konstatera att jag inte tycker om double blueberry pancakes med super mycket grädde som topping. Jag vet inte varför blåbären inte smakar som de gör i Sverige, men gott smakar dem inte så mycket vet jag i alla fall. Men det var bra sällskap så det där med maten gjorde inte så mycket.

Efter detta så åkte jag med Dani och Julie från mitt fotbollslag och såg Washintgon Freedom spela mot Saint Louis. Och det var en eller två svenskar på plan vilket var roligt. Go Sara Larsson! Tråkigt nog regna det hela kvällen men det gjorde inte så mycket eftersom jag fick chansen att träffa Mia Hamm...cooligt värre!!. Det var en bra match och den sluta 3-3.

Nu ska jag ta en dusch, poppa popcorn och sakna min underbara pojke. Jag önskar dina varma armar kunde värma mig nu! Jag saknar dig min sötnos!

Avslutar med en (inte så bra) Fotbolls pic!





- Your chance has come and gone -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0