Dag 65 - 300 dagar kvar!

Herrejäklar - nu är det 300 dagar kvar, känns iofs som en evighet!

Beroendet av The Hills bara ökar..herregud hur ska det här sluta? Kommer jag börja läsa Kenzas och Kissies Blogg också eller kolla vad Mary Kate and Ashley har på sig och härma? Det här är inte bra, de är ju meningen att jag ska bli vuxnare och inte omognare...herregud (det behövs igen).

Idag var en bra dag, åkte till Potomac Pizza kl 6 (ja efter att jag slutat jobba..är jag världens bästa aupair ever eller vad?) för att möta en massa andra au-pairer och skänka pengar till bättre behövande. Det roliga är att man köper pizza och så går pengarna till typ barnen i Afrika...så det är lite konstigt att man själv bygger på vågen för att hjälpa dem som inte ens existerar på vågen...hmm.

Har också insett att Contry är musiken som rockar! Herregud...Carrie Underwood och alla deppiga medelålers gubbar vart har ni varit hela mitt liv? Varje gång jag kör bil så hittar jag nya favoriter på Country music radio kanalen.

Har dessutom bestämt mig för att nu får de va nog...om du inte orkar så orkar inte jag heller! Kämpa för nåt i ditt liv någongång snälla!



- Is it over yet? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0