Dag 67 - 298 dagar kvar

Jaha, då har man blivit ett caps fan :D
Min hostdad är ett riktigt sportfreak, vilket jag gillar väldigt mycket eftersom det betyder att det vi tittar på mycket sport på Teven. Hans favoritsport är fotboll och speciellt Liverpool, efter att ha levt med en person som tyckte alldeles för mycket om det laget så har jag inte så mycket övers för liverpool fans...så den engelska fotbollen får han kolla på ifred. Men efter att Liverpool åkte ur Champions league så är det hockey och Stanley Cup play offs som gäller....jag har aldrig varit mycket för NHL men nu diggar jag Washington Capitals för heeela slanten...woot woot. Jag ska googla Nicklas Bäckström och ta reda på vilka klubbar han går på...kanske att man kommer hem gift med en hockey spelare....åh hoppas hoppas hoppas.

Har hämtat ansökningspapperen från Montgomery College också...nu jäklar ska här studeras. Jag har sett en massa roliga kurser redan...kanske man ska ta och börja med balett för nybörjare? Vaddå för tjock, vad pratar ni förs skit? Jaja får väll ta en kurs i simmning då istället.




- You're crazy -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0