Dag 69 - 296 dagar kvar

Helvete Helvete Helvete...hur kunde jag göra det där? Nu finns det inget kvar, fan...det funkar inte.

Så idag har jag varit på Bio med Eva. Jag var till Rockville denna gång eftersom de har större bio och mer filmer att välja mellan. Vi valde att se Obsess...jag vet inte om den kommit till sverige än, men om eller när den gör det så borde ni gå och se den. Handlar om en man som är gift (med Beyonce) och har barn och jobbar på ett stort företag. Hans assistent blir sjuk och en vikarie kommer in (naturligtvis snygg kvinna). Hon blir besatt av honom och det hela blir till en ganska kuslig film, men bra. Uppskattade särskilt catfajten mellan beyonce och den "bleka" tjejen.
   På Bion fick jag åter bkli påmind av hur stort allt litet är i detta land. Jag beställde en liten dricka och en liten popcorn, båda större än den största man kan hitta i Sverige. Jag känner mig liten i det här stora landet.

Imorgon blir det fieldtrip till blomsterträdgården, förhoppningsvis får jag med mig några fina bilder hem.

Nu - sova.



- Hur långt får man trycka en människa innan det gått för långt? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0