Dag 70 - 295 dagar kvar

Så, idag besökte jag en blomsterträdgård. Eller ja, en bakgård i ett hus i Georgetown. Min hostmum va bjuden på ett headhunter event och jag följde med för att ta hand om barnen. Jag trodde att detta skulle vara en gansk tråkig tillställning..vilket det va också egentligen. En massa socitets kvinnor i övre medelåldern som diskuterade vilken färg på blommar som va mest inne i år. De kom fram till gul om nån undrar. Men maten va helt gudomlig...jag har aldrig ätit så gott smörgåsbord i hela mitt liv. Helt underbar.








Skulle spelat fotbollsmatch idag också, men i detta landet så ställer dem tydligen in matcher om det regnar. Väldigt dålig regel om du frågar mig.



- OoopI did it again -

Kommentarer
Postat av: CT

Finns du i usa? hur lange har du varit har? trivs? au pair?

2009-05-12 @ 04:13:18
URL: http://letshavecoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0