Dag 71 - 294 dagar kvar

Oj..det va ju nästan som att man svimma när man såg dig...fast bara nästan!

Idag var en underbar dag!
Jag, Mike och Ingrid var på zoo. Ingrid ringde en mycket trött Maria kl 9 imorse och sa att jag skulle va klar om en timme...lättare sagt än gjort, men det gick. Vi åkte in till Zoo och det var en sådan bra dag för besöket, solen sken och vinden blåste härligt. Otruligt nog hade jag valt en klänning idag och det var lite för blåsigt för att det skulle vara bekvämt...klänningen har nämligen en förmåga att blåsa upp. Antar att fler än en person på zoo såg min trosor idag :S

Vi mötte upp Laura och Eva i DC och sedan shoppade vi loss på H&M, har tyvärr bara hittat den affären på ett enda ställe här i DC så varje gång jag går in i affären så shoppar jag alltid en massa basic stuff. Idag blev det  t-shirts, flipflops, ankelsockor och hårspännen. Hittade ett par jeanshorts också, men jag köpte dem inte...ska kolla på några fler innan jag bestämmer mig.

Sist så åkte vi till Adams Morgan och åt på en underbar restaurang. Indisk mat...Naan bröd! Det bästa jag ätit på länge.

Nu måste jag sova, upp tidigt och jobba imorgon. De lediga dagarna är alldeles för få!

Natti natii!


Var jag inte en söt pandabjörn?



Pippis apa och en väldigt äcklig och skrämmande alligator, jag drömmer fortfarande mardrmmar om att en alligator ska döda mig så det var inte en höjdare att se dem idag!



Timon och söta sköldpaddor som hade simuppvisning



En skrämmande sköldpadda som anatagligen inte gillade att vara instängd i bur och kanske de största sköldpaddor jag sett i hela mitt liv! Var typ större än mig.



Ingrid och Mike vid restaurangen



Laura och Eva vid restaurangen



Lilla jag =)


- Nothing you can say, can make me love you less -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0