Dag 73 - 292 dagar kvar

Äntligen!

Idag lyckades jag röra på döfläsket och ta mig ut på en ca 60 min lång joggingrunda...med andan i halsen så kan jag erkänna att det var välsigt skönt. Har ju försökt mig på att jogga på morgonen också, men får som helt enkelt inse att om jag ska jogga får det bli på kvällen. Jag ska dock prova med att försöka ta mig ut på en promenad på morgonen...en sisådär minst 20 min..de borde jag ju orka. Men ni vet ju hur det är när klockan ringer...allt utom att sova är sjukt jobbigt.

Annars har inget roligt hänt idag, har haft playdates med mina crazy nannys...dem är så sjukr roliga..som tonåringar. Idag var det heta samtalsämnet en av damerna som tydligen pratat skit om en annan va nannysarna bakom ryggen på dem. Inte bra inte bra...så nu kör vi utfrysningsmetoden mot den nannyn. Och här trodde jag att jag inte skulle få träna på mina högsadielärar färdigheter!

Sen är jag väldigt glad för världens bästa Andreas kommer hit i augusti och stannar hela två! veckor. Jag längtar redan, det kommer bli så bra!





- If you choose me I will choose you, until then I choose him! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0