Dag 75 - 290 dagar kvar

Ringde Montgomery college idag igen, ringde ju dit igår för att ändra dagen då jag ska göra mitt engelska test. Jag ska göra testet den 6:e juni och det betyder att det är för sent för att jag ska kunna börja läsa kurser i Maj. Så jag ringde till college igår och försökte ändra dit till 18:e Maj men fick till svar att den tiden var avsedd endast för speciella studenter. Jaha, och hur blir ma speciell då? Killen i telefonen prata ju knappt engelska heller så jag förstod inte vad han sa. Iaf så ringde jag idag igen och bad att få prata med hans chef...eller ja nån som kunde prata engelska...kom fram till en kvinna som sa att den tiden tyvärr va fullbokad. Eftersom testet görs via dator så finns endast vissa platser. JAHA KUNDE INTE SAGT DET PÅ EN GÅNG DÅ? Hur kan man få fullbokoad till endast för speciella studenter?
Så nu måste jag vänta tills Juli med att läsa...och då kommer Andreas i Augusti och vi ska resa en vecka, vilket betyder att jag misar typ 3 lektioner vilket betyder att jag kommer bli kuggad! AHHHHH...

Nu är det tydligen Greys på TV...hmmm...har missat 100 avsnitt av det MINST! Men ja får väll börja titta igen...är ju tydligen säsongsfinal eller något idag.




- You're the closest thing to perfection I've ever seen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0