Dag 77 - 288 dagar kvar

Shopping, shopping...

Gode gud, nu har jag bränt penningan så det räcker för ett tag. Åkte in till Montgomery Mall idag på eftermiddagen och jag och affärer med snygga kläder går verkligen inte ihop...spenderade alldeles för mycket pengar. Men jag fick ju en massa snygga kläder för det! Är speciellt nöjd med mina två nya jeansshorts som jag köpte på American eagel outfit..de är supernsygga. Nu ska jag bara skaffa snygga ben så jag kan använda dem också...såna här gånger man vill ha långa smala ben al'a Mischa Barton. Hittade mini converse till flickan också, men de fanns inte i hennes storlek så jag ska itta lite mer imorgon....

Annars har det varit en ganska lugn dag, barnen är sjuka så jag får vara hemma hela dagarna (3 dagar nu!) och tiden går så långsamt då...tur att Pippi Långstrump finns!

Nu ska jag poppa popcorn och titta på Just like heaven....och gråta över att jag inte får nån närhet eller fysisk kontakt med andra könet just nu.




- I know that I got issues, but you really messed up to -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0