Dag 78 - 287 dagar kvar

Underbar dag i Chintown.

Vi besökte Madame Tussau (hoppas det stavas så) och jag bara måste lägga upp lite bilde därifrån, jag Eva och Laura hade hur roligt som helst.



Jag hitta en ny pojkvän...



Försökte göra bunnyear på Bush men va för kort...



Höll tal med Martin Luther King...



Blev knockad av Muhammed Ali



Börja gråta inför han som grunda FBI...



Chilla med herr och fru Kennedy



Tog tag i Bill Clinton rumpa...



Försökte desperat få Michelle att lämna Obama...men kvinnan vägra...



 Prova på hur det kändes av Monica Lewinsky



Flörta lite med The rock...



Flörta desto mer med Johnny Depp



Försökte va vacker med Brangelina...gick sådär...



Dansa loss med Beyoncé...



Pussades med George Cloney



Försökte ragga på en basketstjärna...men han tyckte jag va för kort...



Tränade på mina topmodel poser med Tyra



och blev tillslut intervjuad av Oprah

Puh, var en jobbig dag bland alla kändisar måste jag säga...turligt nog hade dem Jelly Beans i shoppen på vägen ut så man fick förnya energin.

Efter museét gick vi och såg änglar och demoner på bio, en ganska bra film..är lite besviken eftersom det tagit bort en massa från boken. Men ja, det funkar...en film man borde se i alla fall.

Nu ska jag sova.

Natti natti




- Why can't you see what you are doing to me? -

Kommentarer
Postat av: dexi

det stavas faktiskt: Madame Tussauds

Tussauds" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/MadameTussauds



;)

2009-05-19 @ 13:56:34
URL: http://da.dexi.se
Postat av: the lover

ursäkta men trodde inte du skulle försöka me clinton iaf du vet att jag tycker om karln, sårad marian sårad

2009-05-19 @ 15:07:59
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

OJ, vilket trevligt sällskap du har haft på sistone, däremot hoppas jag att du inte menar med allvar att du ska bli en nya Monica Lewinsky. Hon var knappast någon mager tjej ;-) Såg du inte förresten Leo DiCaprio något, tyckte det skulle vara kul att få se dig brevid alla svenska 80-tals favoriters tonårskärlek ;-)

2009-05-21 @ 18:49:01
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0