Dag 79 - 286 dagar kvar

Ojojoj vad dagarna springer iväg...snart har jag varit här i 3 månader, vilket betyder en fjärdedel av mitt år här. Kan ju förlänga om jag vill men det är ju inte särskilt troligt.

Är för övrigt och den hemskaste människan i världen! Här går världens underbaraste pojke och köper två jättefina snöglober till mig..en från Rom och en från Prag. Och vad gör jag? Jo jag låter flickan titta på den lilla snögloben och naturligtvis så tappar hon den i golvet och det går sönder! Nu måste jag ju åka till Prag och köpa en ny! Livet suger ibland...

Var säsongsfinalen av OTH igår också...en ganska lame säsongsfinal om man jämför med Greys som va förra veckan. Jag tittar inte ens på Gerys Anatomy men naturligtvis så råkade jag knäppa igång teven när det var säsongsfinalen och nu väntar jag med spänning på nästa säsong!







- Oh I wish it was your eyes I was looking in to -








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0