Dag 80 - 285 dagar kvar

Ingenting blir som man tänkt sig...det är som i sången...så hamnar man på någe vis lik förbannat i huddiksvall...

Ja idag ja, ingenting spännande hände egentligen...att jobba till 7 varje dag suger! Det betyder att man inte har tid att göra något på kvällarna. Men ja, jag provade en "happy Hippo" och nej det är inte lika uppfriskande som det låter...det är en choklad flodhäst som flickan bjöd på. Med mina veckodagar skulle man kunna säga att jag redan är en mamma..tack gode gud för helgerna och galna spansktalande brudar.

Lika bra att gå lägga sig igen då och hoppas på att morgondagen bjuder på nåt spännande...kanske möter jag Ne-yo imorgon och han friar till mig. Ja, det kan hända!





- Gammal kärlek rostar aldrig -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0