Dag 81 - 284 dagar kvar

Visst är det konstigt ibland hur man kan komma att tänka på personer som man egentligen annars inte tänker så mycket på...kompisar man hade för länge sen men som inte riktigt finns kvar på samma sätt. Tur att man inte är så gammal att det är försent...tänk att komma på det på ålderdomshemmet...haha! Men ja, jag satt och tänkte på dem jag umgicks med på högstadiet...inte en enda av dem har jag kontakt med längre (om man inte räknar med facebook) det är lite tråkigt. Och en annan kompis från gymnasiet...hon har skaffat barn, och jag visste inte om det! Vi prata ju om allt förut och nu händer det här och jag vet ingenting...skumt!

Men jag kännermig väldigt lyckligt lottad som har så bra vänner nära mig just nu, och jag lovar att jag i alla fall aldrig ska glömma bort er! Det spelar ingen roll att jag bor typ en miljard mil ifrån er.

Så ja idag har jag lärt mig laga bebismat från scratch...inte så roligt som det låter när det rinner grönsaks puré i hela köket. Ja Maria vet uppenbarligen inte hur man hanterar en mixer utan att det svämmar över. Barnen skrek och jag hade mat hela mig...underbar dag! Tackar gudarna för duschar och pappor som kommer hem och tar hand om barnen. Det här betyder att jag aldrig kommer skaffa egna barn!





- Is this how it feels to really hurt? -

Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

We miss you to :) Hoppas att allt är bra med dig vännen HUGS

2009-05-21 @ 18:51:47
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0