Dag 83 - 282 dagar kvar

Happily never after, that's just aint for me. Cause finaly I know I deserve better, after all. I won't let another teardrop fall. I'm done!

Idag har det varit en sjukt varm dag..puh...jag ser faktiskt mer och mer ut som en kräfta för varje dag som går. Rädslan att den röda färgen ska bli permanent är större än ni tror! Jag spenderade dagen i parken i skuggan...mina små pojkar gillar inte solen och det passar mig utmärkt. I morgon blir det poolen med flickan...hon ska bada och jag ska ta på mig massa solskydd och försöka få lite brun färg...hoppas, hoppas, hoppas.

Ikväll blir det biokväll med Laura och Eva. Vi ska hyra Bridewars och äta en himla massa onyttigheter..typ frusen mat och massa junkfood...och toppa med glass, godis, cheetoz och chips!







- Take it all, or leave me alone, I don't want your games -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0