Dag 85 - 280 dagar kvar!

Vilken helg...helt helt underbar

Varför ska dagarna gå så fort när man är ledig och har roligt?
Igår besökte vi en liten mysig spansk klubb som jag glömt bort namnet på och om jag visste namnet så skulle jag ändå inte kunna stava det. Vi drack Mojitos och dansade reggaton...har ingen aning om hur det stavas..men ja ni fattar. Jag kunde inte låtarna och brukar ha svårt att gilla låtar där jag inte fattar texten...men stämningen va så bra igår att det inte gjorde något. Och eftersom de va en salsaklubb och jag dansa nåt helt annat så var jag klubbens sämsta dansare...det roligatde va när R:kellys låt brun it up va igång och jag stod och dansa typ Rnb och alla stod och undra va jag syssla med eftersom de dansa nåt helt annat...haha. Eftersom jag va alldeles för på lyset för att visa mig för min hostfamily igår natt så spenderade jag natten på Evas golv...min rygg tackar mig inte för det!

Idag var det picnic som gällde...tills det börja regna. Så himla typiskt, jag och Eva slavade i köket hela långa dagen..gjorde quesadillas och blåbärspaj...japp Mexico möter sverige i en underbar blandning...som sedan fick möta Ryssland i form av Dashas mystiska ravioli. Men roligt va det....vi hade sällskap av en söt liten ekorre också.

Nu ska jag och mina popcorn titta film och sen sova innan morgondagen.







- Blame it on me -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0