Dag 86 - 279 dagar kvar

Åh herregud en sådan dag...tack gode gud för glass och TV!

Idag var inte en av mina bättre dagar! På morgonen var jag helt övertygad om att jag kunde ta med alla tre barnen till poolen helt själv (i vanliga fall är vi 2 vuxna eller så går jag bara med flickan)...var lika övertygad i ungefär en timme vid poolen..flickan va jätteduktig och pojkarna lekte snällt. Efter det var jag inte lika övertygad längre när en pojkarna hade välling fulla sig och flickan och den andra pojken grät ikapp...då tyckte jag att det var dags att gå hem.
   Eftersom det är memorial day idag så jobbade varken mamman eller pappan i huset, så jag trodde att dem skulle vara hemma hela dagen och valde därför att inte ta med nyckel! Mycket dåligt val. Det var nämligen ingen hemma när jag kom hem så vi var utelåsta...precis vid den tiden då flickan skall äta lunch och pojkarna ska sova lunch (och även flickan lite senare) tur man är utbildad pedagog och kan hantera krissituationer, en snäll granne gav flickan lunch och som av ett mirakel lyckades alla tre barnen somna i vagnen...men de va inte lätt. En till sådan här dag och jag åker hem igen....

Så nu ska jag och Ben & jerry Americon Dream teambuilda framför TV:n




- There's a thousand words that I could say, but what different does it make? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0