Dag 87 - 278 dagar kvar

Åh idag känner jag mig otroligt ensam....jag saknar mina vänner hemma i sverige, min familj och framför allt mitt hjärta. Jag saknar verkligen att prata svenska också, alla jag känner här pratar bara engelska så ibland tror jag att jag glömt bort hur man pratar svenska...det blir ju lätt så när man bara umgås med spansktalande flickor (och ryska, men henne förstår jag ju inte heller så hon skulle ju lika gärna kunna prata spanska). Funderar på att ta en spanska kurs på college...inte bara för att kunna kommunicera med mina vänner (för ska vi vara realistiska så kommer jag inte lära mig så bra spanska) utan för att jag alltid varit dålig språk och måste bevisa för mig själv att min tyskalärare hade fel..jag ska nog visa henne att det var tyskans fel och inte mitt att jag aldrig lärde mig språket!

Jag vet att många är nyfikna på hur mina söta barn ser ut, men tyvärr får jag inte visa bilder på dem offentligt. Så de enda som fått se barnen är mina föräldrar, min syster och Andreas - de var dem enda som vart godkända av familjen...känn er hedrade! Till er andra kan jag bara säga att dem är fruktansvärt söta.





- Is this what i feels to really miss someone? -

Kommentarer
Postat av: dexi

jag har med sett dom?

2009-05-27 @ 09:15:03
URL: http://da.dexi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0