Dag 88 - 277 dagar kvar

Kan inte få nog av All American rejects...går runt och sjunger...hope it gives you hell..lalalala hela dagarna.

Kom precis hem från en löprunda..puh..detta var klart den jobbigaste hittils. Jag tror jag sprang mycket snabbare den här gången än förut...coh alltid går det fortare hem än dit..men det är ju som bra. Måste dock bli bättre på att stretcha...herregud, blir mina muskler mycket kortare så kommer mina ben också bli det.

Annars har dagen varit som den brukar, jobbat jobbat jobbat. Tog barnen till en bokaffär i Bethesda idag...skulle testa om jag kunde ta med all tre ut..och ja det kan jag! Det här va andra grejjer än poolen kan jag lova :) Så himla mysigt att läsa böcker för de små liven.

Nu ska jag hugga in i min hostmums pasta (hon är grym på såser)



Okej ser nu när bilden är upplagd att det här bara ser äckligt ut, men jag lovar..det är gott!

Så nu ska jag bara mysa hela kvällen innan jag somnar. Sov gott mina söta vänner.




- A true story -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0