Dag 89 - 276 dagar kvar

Åh vilken bra kväll!

Igår frågade Ida ifall jag ville följs med och kolla in A camp downtown...och självklart ville jag ju det. Kommer ju missa dem i Sverige i sommar så vad passar bättre än att se dem i DC i vår? Precis! Så direkt efter jobbet kastade jag mig på bussen och åkte in till downtown. A camp spelade på en mysig liten klubb som heter 9.30...ligger i ett ganska otäckt området men klubben i sig är helt ok! A camp var mycket...tyckte Nina såg lite smal ut bara...men låtarna var bra och stämningen på top. Så fick jag ju även chansen att prata svenska. Enda nackdelen va att bartendern inte kunde göra mojito...så jag fick nöja mig med en "söt blanding" :S...inget att rekommendera...men det funka.

Köpte med mig en T-shirt hem till en speciell person som jag vet gillar bandet...blir en liten överasskning på posten



Så här ser T-shirten ut iaf. Hoppas du gillar den! Försökte dessutom få den signerad men var tvungen att springa tillbaka till mentron. Nu vet jag dessutom att Taxi bara kostar 10 dollar hem till mig...mycket bra att veta!

Nu ska jag sova..Puss




- Halo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0