Dag 90 - 275 dagar kvar

...när musiken tagit slut...

Så ja, eftersom det var stormvarning här idag och jag och flickorna inte ville se ut som dränkta katter på klubben så bestämde vi oss för att byta bort Ibiza och salsa mot bio och popcorn. Vi åkte till Rockville och såg - Night at the museum - en ganska rolig film med absolut inget innehåll alls. Lite skoj va ju också att filmen är inspelad i DC..min nuvarande bostadsort...

Ringde Marylands motsvarighet till bilskola idag också...kämpade i en timme för att få prata med någon annan än telefonsvararen men icke..verkar vara en datastyrd skola. Jag ska ju ta mitt amerikanska körkort nästa vecka är det tänkt, om det finns plats för mig. Lite pirrigt är det! Speciellt som jag inte är jättevan att köra på amerikanska vägar än, och dessutom har jag problem med att parkera minivanen som är som en buss. Men det ska nog lösa sig.

Nu måste jag sova. 10:50 imorgon bitti kommer Carla och hämtar mig..vi ska spela match i Alexandria mot Motorcades (eller nåt) Vinna vinna, mål, mål





- You just coulden't wait for me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0