Dag 91 - 274 dagar kvar

1.5 halvitmme i solen och mycket sunlotion gjorde att jag för en gångs skull klarade att inte bränna mig :D Jag är mäkta stolt över mig själv ska ni veta.

Ja idag har det varit en lugn dag. Dagen började med att min hostmum hade gjort bananpannkakor...inte det godaste men det var en bra uppladdning för matchen. 10.50 kom Carla och hämtade mig och vi tog Highway straight to Virginia. Matchen va mot Motorcade och det blev 1-1. Det var 80 grader farenheit...och Mia kokade när hon efter 90 minuter äntligen fick vila.




Efter att jag kom hem från matchen slängde jag mig i poolen..riktigt nice.



Nu ska jag göra mig iordning för en kväll med mina lation brudar....jajajaja




- You were never worth it anyway -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0