Dag 250 - 115 dagar kvar

Ja, vad säger man?
Lördageskvällen blev en besvikelse...jag var på dåligt humör och lät det gå ut över mina flickor. Ledsen för det.
Lördagen var otroligt lång också. Började med fotbollsmatch på morgon mot CRUSH..och vi krossade dem med 1-0..haha där fick ni stöddiga kvinnor. Sen var det att komma hem och plugga lite innan vi besökte ett haunted house (för övrigt störtlöjligt) och sen treak or treat! Vilken annorlunda känsla att fira halloween i USA, alla har sjukt mycket godis och dekorationerna är helt oslgabara. Ett av husen hade en mumie som prata..sjukt coolt.

Ja, jag tror att det var för att jag hade så lång dag och för att min outfit var alldeles för kall som kvällen blev jobbig. Dessutom är jag ganska säker på att jag dragit på mig en dunderförkylning.



Våra sjukt häftiga pumpor, jag gjorde katten och spöket...buu...

Jag och Eva tog med Caroline på ircus idag, sjukt häftig med massa akrobater, prima ballerina, elefanter som balanserade på framtassarna och vita tigrar m.m.



Hann ta en fin bild på Tigrarna innan en arg arbetare kom fram och skällde på spanska.



Pussbild!

Nu ska jag se klart National treasue och sen sova, ny vecka imorgon och snart kommer mina underbara föräldrar och min heta pojkvän



- I never meant to start a war -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0