Dag 253 - 112 dagar kvar

Åh herregud, det känns som att det enda jag gör är att sova och jobba...och nu är jag trött igen. Orkar egentligen inte blogga men jag måste ju behålla alla mina läsare (som jag kan räkna på handen höhö).

Idag var jag och åt på min favoritrestaurang heescakefactory med Eva, Laura och Diana. Jag älskar verkligen pastan på det stället. Annars har jag bara jobbat, allt går bättre nu och på något sätt önskar jag att det kunde vart så här från början. Fast vem vet, då kanske jag hade stannat =)

Var och såg Michael Jackson - this is it igår, en bra film och jag blir så danssugen varje gång jag hör hans låtar. Saknar STUK och fuldansarna med Ida L, det var annat det än DCs klubbar. Här måste man ju va hög eller nåt för att uppskatta låtarna. Men ja, julpyntet har iaf redan satt igång.





Ber om ursäkt för deppigheten, men ja jag går igenom lite saker nu..blandat med hemlängtan. Men snart kommer mamma och pappa och underbara Andreas.



- Tell me now what to do -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0