Dag 254 - 111 dagar kvar

Så var det torsdag igen, veckorna bara flyger fram. Önskar dock att de kunde flyga lite snabbare så att min underbara pojke kunde komma hit snart...jag är så otroligt kramsugen att jag börjat krama katterna här. De tycker dock att det är lite jobbigt.

Idag hade vi en playdate med Ida, tiden flög fram och jag jobbade över en timme...bara för att jag är så snäll. Ja, vad gör man inte för de här underbara pojkarna. Kommer antagligen ta med mig en hem när jag åker..men schhh säg inget till nån.

Åt lax för första gången sen jag kom hit också, jag lagade den. Mamman har ju klagat på min matlagning så idag fick hon gourme mat. =)

Nu ska jag se klart vänner och sen sova. Lång dag imorgon...eller ja egentligen inte!




- Love is all around -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0