Dag 255 - 110 dagar kvar

Haha, jag läste världens roligaste grej i expressen idag. En kille som skulle ta skolfoto och hade på sig en tröja med stötande budskap, fotografen ändrade då tröjans motiv i efterhand till Nalle Puh. Hur klockrent som helst, ja jag gråter fortfarande av skratt. Det är så de ska tas..pojkar som bara vill provocera. Ni kan själva läsa artikeln här

Idag bokade jag flyg hem..och när jag satt här framför min dator och bokade min datum så blev jag ledsen istället för glad. Det kändes inte alls som jag ville hem, det kändes som jag hade mer att ge. Och dessutom vart jag arg på Cultural care eftersom jag var tvungen att bestämma vilka datum jag ska hem inom ett par dagar, och det betyder att jag inte hinner planera att resa sista månaden jag är här. Visst det är antagligen mest mitt fel, men jag blev arg ändå.
Jag har dessutom sjuk panik för vad jag ska göra när jag kommer hem. Kollade runt på ams och det ser bäcksvart ut kan jag säga. Men ja, det är väll bara att bita i det sura äpplet och komma på resten sen.

Ikväll ska jag iaf ut med mina söta flickor. Cheescake factory blir det igen och sen dans nånstans i DC. Om jag klarar av det, bröt ju nämligen tån igår...så nu ser det ut som att jag har ett litet blåbär mellan tårna. Toppen!


 

- Sweet dreams or a beautiful nightmare? -


Kommentarer
Postat av: Andy

Åh, det kommer vara hur bra som helst. Jag lovar. Oroa dig inte, njut av tiden du har kvar!! Jag älskar dig.

2009-11-07 @ 19:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0