Dag 256 - 109 dagar kvar

Usch vilken seg lördag. Var ju ute i DC igår, Local 16 blev det, och kom hem först typ 3..inte så smart eftersom jag skulle börja jobba kl 8 igen. Men det var inte nån jobbig jobbdag, jag gick på puppetshow med flickan och sen hadevi picknick ute i parken. Det underbara med USA är att man kan köpa picknick mat precis vart som helst.

Efter jobbandet gick jag och la mig och sov, föräldrarna hade besök och tydligen sprang deras barn in på mitt rum men eftersom jag sov så djupt så hörde jag ingenting. haha.

Klockan 5 vakna jag och följde med familjen till mallet, vi skulle nämligen bygga egna nallebjörnar. Jag gjorde såklart en med converse skor, hon vart supersöt. Men hela den här nalleindustrin är lite för mycke i det här landet, jag va tvungen att bada nallen och kamma den och göra alla konstiga saker innan jag fick ta med den hem.




- I gave up everything -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0