Dag 257 - 108 dagar kvar

Efter seg lördag kommer myssöndag! Idag har jag bara tagit det lugnt, jag vaknade sjukt tidigt och var lite arg över det. Kom sedan på att det kanske är lika bra så man kan vara lite produktiv på söndagar, så jag tog med kameran ut och tog lite höstbilder.

Efter det så åkte jag in till DC med Ida och Åsa och gick på Loppmarknad, hitta två diadem och en present till min sötnos.











Det är så vackert här på hösten, jag önskar att jag hade en bättre kamera och att jag var bättre på att fånga naturen.

Nu ska jag se ett par avsnitt av House och sen sova, blir sängen tidigt ikväll. Låång dag imorgon med skola och allt.



- Heartbreaking -

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh, den sista bilden på dig var ju jätte-fin. Min favorit. Jag saknar dig, sitter själv hemma och pluggar. puss

2009-11-09 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0