Dag 259 - 106 dagar kvar

jag glömde ju berätta om min massage som jag fick igår. En ganska painful experience, men idag känns det skönt..jag känner mig mer rörlig och inte lika stel. Men jag kan nog lugnt säga att jag inte tänker utsätta mig för djupmuskel massage av den kvinnan igen, jäklar vad hon tog i. Iofs har jag ganska mycke knutar och sjukt stela muskler, men ändå!

Hade ju skola igår också, hade en fruktansvärd huvudvärk under hela lektionen. Jag tror på allvar att min lärare använder mig som woodoo docka för sista jag var där på lektion hade jag en djävulsk magkramp. Hon gillar antagligen inte att jag klarar alla hennes uppgifter galant! hehe

Idag har jag inte gjort mycke alls. Den tokiga städerskan har varit på besök och mutrat åt mig så inte vågar man vara inomhus iaf. Hon är läskig.

Nu kollar jag julfilmer och kommer i julstämning.



- Meet me halfway -

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Miss you :(

2009-11-11 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0