Dag 260 - 105 dagar kvar

Nej nu jäklar får dagarna ta och gå liiite långsamare i alla fall. VA?! Säger ni och syftar på att Andreas och mamma och pappa kommer om ca 1.5 vecka. JA! säger jag och syftar på att dagarna kommer flyga fram oavsett när Andreas är med mig (han har som den effekten) men om dagarna flyger fram utan honom så betyder ju det att det kommer att gå i racer pacer fart när han är här (vem såg den vändningen?)

Det är redan onsdag kvälloch jag måste laga mat imorgon, ja det blir väll köttfärspaj igen då...Jippiie.

Kliar mig lite i huvudet också angående svininfluensan..Andreas sa idag att han skulle vaccinera sig.Men åhh jag vill ju ha en pojkvän som kan normalt framlänges! Nej skämt åsido så ska inte jag vaccinera mig, jag anser att kroppen har ett eget försvar som man får lita på ibland. Ja, jag kan bli smitbärare istället och smitta nån som råkar illa ut istället för mig...men ska jag tänka så hela tiden så kan jag ju inte göra något. Om jag kör till höger i en korsning istället för vänster så kanske det betyder att bilen efter mig råkar ut för en bilolycka..okej kanske inte riktigt men ni fattar tankesättet. Jag vill inte spruta in okända saker i min kropp...det är så enkelt!

Och Nattiz din lilla trollunge, jag saknar dig med..mer än du tror! Och jag är helt säker på att du kan hitta ett nytt jobb som är både roligare och mer givande..man ska inte behöva låtsas vara glad. Puss



- I've seen enough -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0