Dag 262 - 103 dagar kvar

Precis hemkommen från DC =) Spenderade andra halvan av dagen med att gå igenom the National Archive...you gotta love köer! Eftersom precis alla jag känner i denna stad bestämt sig för att amerikansk historia är tråkigt så fick jag gå ensam, kände mig väldigt malplacerad måste jag säga. Det är vissa ställen men inte vill vara ensam, restauranger, barer. dansgolv och tydligen museum med endast kärlekspar.

Första halvan av dagen (för att ta det baklänges) spenderades med Soren och barnen på en kyrka, en danskjulmarknad stod på schemat. Men jäklar, de var ju tvungen att ha marknaden på världens minsta ställe och alla i hela Maryland var tydligen där för att avsmaka de danska läckerheterna som smorebrod och lakrits. Jag hade kanske uppskattat det mer om jag inte hade haft tre skrikande och trötta barn med mig =)

Igår så var hemma hos Ida och kollade (eller sov mig igenom) Ice Age (typ 3 kanske) vilket var trevligt. Jag oh Åsa passade på att äta mat på McDonalds också. Hallelulja!

Nu ska jag äta upp min lakritspåse som jag lyckades knycka från en gammal och grinig tant (som för övrigt redan hade typ tio påsar) i kyrkan.


- The rest is still unwritten -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0