Dag 264 - 101 dagar kvar

Jaha då var det måndag igen, jobba igen och skola igen. Jag börjar som ogilla måndagar igen helt plötsligt. Men ja om inte annat så är det ju i alla fall en dag mindre tills jag åker till flygplatsen och hämtar upp mina kära päron, och min underbara pojkvän!

Så, vad hände i söndags då? Jo, jag var på luciaträning..det ni! En kvinna från (en kyrka?) ringde mig och fråga om jag ville vara med, och lite julstämning säger man ju inte nej till. Så jag, Ida och en tjej som heter Julia åkte bort till Greenbelt och sjöng lucissånger med en massa andra svenskar. Annars var dagen ganska lugn, jag åt lunch med Åsa och försökte mig sedan på att plugga. Har test på måndag och måste verkligen plugga innan mina gäster kommer, då kommer jag ju inte vilja plugga iaf!

För övrigt så blir jag galen på vädret här, nu är det sommar igen! I söndags när jag och Åsa åt på Unle Julios så satt vi ute och ja, det var som att det var en varm sommar dag. Var bara drinken som fattades! Själv känner jag mig alltid som nån i The Hills när jag äter ute med mina flickor här.

Nu ska jag sova, tisdag imorgon. Måste träna! Måste träna! Mäste träna!



- cause I love goodbyes -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0