Dag 265 - 100 dagar kvar

Men bara fyra dagar tills världens bästa Andreas kommer...wiiooo

Sitter just nu och diggar Mozart, Beethoven, Vivaldi och alla andra goa gubbar under barocken och den klassiska perioden. Jag känner mig ju väldigt avslappnad och lugn om inte annat. Men hur jag ska kunna memorera alla dessa låtar tills måndag har jag ingen aning om.

Just ja, skulle ju tränat idag..men fick snällt vänta på gubben som skulle leverera kinamaten istället. Jaja, får träna morgon och hoppas på att Andreas inte bryr sig om mina "amerikanska" kilon. Han kan ju alltid åka hem om det inte passar *fnys*.
Börjar föressten planera veckan lite smått, blir hockey på onsdag iaf, och DC på söndag..sen vet jag inte riktigt. Får väll hitta på nåt. Jo just ja Zoo på morgonen på onsdag också.

Nu ska jag poppa popcorn och läsa twillight!



Läser man om vampyrer riktigt mycke..så blir man lika blek som en!



- You can't handle me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0