Dag 266 - 99 dagar kvar

Åh herregud, nu kan man säga att nedräkningen börjat på riktigt...99 dagar..nu är det inte länge kvar innan snön i luleå ler kallt åt mig!

Försöker fortfarande att trycka in den där klassiska musik - kunskapen i mitt huvud, går sådär..men Rihanna drar iaf sitt strå till stacken. Jag fattar inte varför jag alltid ska ha så himla svårt med att plugga så många dagar i förväg...så var det aldrig i luleå, då plugga jag minsann i tid. Nu kommer det ju sluta med att jag sitter med det här på söndag fast jag borde kramas istället!

Jaja, idag har inget spännande hänt heller. Just nu känns allt som en lång väntan. Men imorgon..då jäklar..ska jag på premiären av New Moon...woohoo Jacob here I come. Okey, sure jag var på team Edward innan, men guuud har ni sett på bilderna av Jacob utan tröja? Jag är så team Jacob just nu. Han är dessutom varm och jag hatar att frysa.

Nej, nu måste jag läsa liiite mer i sista boken. Börjar iofs hata Bella nu, men jaja det går väll över det också.



- I'm so lost without you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0