Dag 267 - 98 dagar kvar

Oookej, jag håller allvarligt på att somna och ska se New Moon om en timme. Hur ska detta gå? Får köra på Mister Bean och spärra upp ögonen med hjälp av fingrarna. Det ska bli så sjukt roligt och att se denna film, och ja drägelpåsen är också med.

Idag träffa jag Elins mamma och pappa, Vi hade playdate i parken. Dem påminde ganska mycket om mina föräldrar och det fick mig att inse att jag saknar mina föräldrar ganska mycket. Vilken tur att de kommer och hälsar på om 2 dagar.

Nä, nu måste jag göra mig iordning för min och Jaobs date. Som jag väntat! Ehh, läste just att han bara är 17 år..så åkte vi över till team Edward igen då.





- Woohoo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0