Dag 268 - 97 dagar kvar

åh, det är så fruktansvärt nära nu! Om mindre än 24 timmar kommer jag kunna krama Andreas (och mamma och pappa).

Idag var det lugnt, vilket var bra eftersom jag bara sov 3 timmar inatt. Men säga vad man vill om filmen..den va lätt värt endast 3 timmars sömn. Och just ja, jag bryr mig inte om att Han som spelar Jacob bara är 17, han är ändå den sexigaste jag vet. Jag och pojkarna var på playdate och sen åkte jag till mallet och klippte mig, och fixa lite hemlisar.
Fick idag reda på att mitt flyg hem är bokat, jag kommer åka hem den 22:a februari, en måndag. Vem kommer och hämtar mig på Arlanda?

Nu ska jag fortsätta att plugga, eller föressten, kanske skulle man poppa popcron och kolla en film istället? Ja!



- come on and bring your body next to me -

Kommentarer
Postat av: julia

självklart är de jag som kommer och hämtar dej på arlanda min sötnöt

2009-11-21 @ 14:22:33
Postat av: Andreas

Du Julia, Mia hade skrivit fel. Det är den 26:e hon kommer till Arlanda. Tänkte bara vara snäll och säga till så det blir rätt för dig.

2009-11-22 @ 03:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0