dag 272 - 93 dagar kvar

Oj, fem dagar sedan jag uppdaterade..tur man inte är modebloggerska. Jar iaf haft fullt upp de senaste dagarna med plugg och sen kom u mina päron och min underbara familj hit i lördags. Jag kan inte fatta att de redan har varit här i typ 3 dagar, snart åker dem ju hem :(

I lördags åkte jag och hämta mamma, pappa och Andreas vid flygplatsen. Det gick väldigt bra men det var ganska tur att Eva var med mig, jag behövde verkligen nån som kunde läsa skyltarna när jag oncentrerar mig på vägen och de andra bilisterna. Fick vänta i ca en timme på mina gäster eftersom det var lite långsamt i tullen, men tillslut så! Och vilket kramkalas det blev, underbart!

På söndagen åkte vi in till DC och gick på maddame Tussauds, såg vita huset och strosade runt lite. Vi åt på Rosa Mexicana som råkar ha den mest värdelösa servetören i historien men den godaste maten :).

Igår, hände inte mycke, Jag hade prov och resten av min familj stannade henne med min amerikanska familj. Idag är städerskan här vilket betyder att vi måste iväg, snabbt!






- When the feeling is right -

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Sötisar :)

2009-11-24 @ 15:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0