Draft: Nov. 29, 2009

Va?! Ligger Mias blogg nere?? Neeejdå..jag har bara haft besök av min familj och då blir det lätt så att datorn får lite mindre kvalitetstid.

Puh, det känns ganska skönt nu när man är ensammen. Självklart var det helt underbart att ha Mamma och pappa och Andreas här, men det tar som på mitt tålamod lite..en vecka va precis lagom.
På onsdagen var det höjdpunkten av hela besöket..då åkte vi in till Verizon center och fick se Caps - Sabres från en VIP suit (ibland är det schysst att ha en hostdad med kontakter). Mat och dryck va all in..och man såg rinken svin bra. Synd bara att matchen inte va så där jättebra, Caos vann ju men det va som ingen action och inget slagsmål. Synd på så snygga grabbar med muskler..de borde användas!
På torsdagen var det Tahnksgiving dinner med massa folk. Jag tror vi vart 14 stycken tillslut. Massa god mat och trevligt sällskap. Jag gillar verkligen det amerikanska potatismoset (som är precis som det svenska).
På fredagen åkte vi till Potomac mills mall..ett SVIN stort mall med REA! Black friday betydet halva priset på i princip allt! Jag hitta en massa snygga grejjer och framför allt ett par nya gråa converse. Mamma och pappa hade dock inte lika roligt som vi andra =)

Igår skicka jag hem dem och nu är jag ensammen. Har spenderat förmiddagen med att gå på en latinsk mässa i kyrkan (måste för skolan) och sen shoppa jag födelsedags presenter till flickan. Ikväll blir det luciaträning :)

 

- simply the best -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0