238 - 127 dagar kvar

Jag som trodde att college oh midterm skulle vara svårt! Inte för att skryta men jag fick ju lätt ett A på detta också...YEAH!
Har alltså precis kommit hem frå midterm, är som därför jag varit frånvarande ett tag..jag sitter med näsan i boken och såklart så var allt i onödan. Provet var busenkelt...man skulle bara matcha förklaringar med ord och sen lyssna på 4 låtar och beskriva dem. Jag menar, antingen ligger den svenska skolnivän waaaay over this one..eller så är jag en ren naturbegåvning i klassiskmusik. Nej, jag tror inte att jag valt en extra lätt kurs..skullle jag ? ALDRIG!

Så nu sitter jag här och har ingenting att göra ikväll..vänner snurrar på TVn så det är väll lika bara och kolla på det.

Just ja, helgen. Efter att fredagen var mindre rolig så åkte jag till Eva på lördagen och umgicks med henne. Skulle ut med de svenska flickorna men eftersom mjukisbrallorna va på kändes det mindte lockande. Jag får ju inga ragg i vanliga fall och med mjukisbyxor lär jag ju gå minus. På söndagen åkte vi och leta halloween kostym, men jag hittar ingen. Jag vill vara Tinkerbell (tingeling) men ja, får väll sy min satans kostym själv då!

Just ja, skulle shoppa en födelsedagspresent idag, men råka handla mer till mig själv. Oooops. hehe


P.S Blogg.se gillar inte mig och laddar upp inläggen dagen efter..SUCK!



- Just as you are -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0