Dag 222 - 143 dagar kvar

Ja, ni får ursäkta att det har varit lite sådär med bloggandet..vad ska jag säga...jag har för roligt helt enkelt.

Idag är det fredag, och jag börjar gilla fredagarna..de blir roligare och roligare. Jag slutade halv tre och bestämde mig för att spring en runda efter jobbet. Min träning har sjunkit helt och jag kan inte komma ihåg sist jag tränade så lite som jag gör nu, så den där löpningen satt som en fläskläpp...ont gör det men man förtjänar det. Efter löprundan så åkte jag iväg till Shady Groves bowling ally med Jessica, Rosie, Katya, Alaina och Matthias. Sjukt roligt...och jag vann om man räknar från botten.

Nu ska jag sova så jag har mycke energi imorgon.



Jag och Matthias jämför skor...han vann med längst...



Söta Katya och jag



Jag vann dock tävlingen dagens monkey face...



Jag och mitt klot...inte bästa vännder ikväll...



Så glad blev Rosie efter sin strike...



The Crew...



Underbara Katya och Jessica...



- Shame on me if you fool me once, shame on me if you fool me twice -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0