Dag 220 - 145 dagar kvar

Oj, nu har det ju gått sådär med bloggandet ett tag...aja får skylla på allt roligt som händer. I måndags sa jag hejdå till Kristin så då kom jag hem sent och orkade inte blogga, och igår var jag hemma kl 2 från konserten.

Ja, U2 konserten...den jag inte skulle gå på var det ju..hehe. Katya ringde mig igår imorse och sa att hon hade en biljett över, jag tänkte att jag har ju inga andra planer så det är klart jag kan hänga på. Haha, och jag som inte ens är ett sådant stort fan av U2..men men. Trafiken var omöjlig och showen fantastisk...ibland är det skönt att vara människa.



I bilen på väg till U2! Katya och Angelica...



Hel gänget..eller ja tre av oss plus den fjärde ben...







Jag och Bono..Astighta om du frågar mig...



Jessica och Katya visar sin kärlek till U2



Eftersom vi kom hem 2 och jag skulle upp 7 och jobba så måste jag säga godnatt nu...



- I still haven't found what I'm looking for -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0