Dag 226 - 139 dagar kvar

Ledsen att jag inte uppdaterat...men sjukare än sjukast är man här. Igår efter skolan så däckade jag snabbare än snabbast..

Idag stod tandläkare på schemat...var så sjukt nervös innan...men gud vad bra det gick. Amerikanska tandläkaren är hundra gånger bättre än alla svenska jag haft. Man ligger i en massagestol, tittar på TV och är mer bedövad än för en operation. Kände inget och bedövningen var borta klockan 3 idag...pannkaka!

Just ja, har blivit en straight A Students också...woooho A+..det högsta man kan få.



Ja, jag får satsa på det här med klassiskmusik...eller inte!

Imorgon väntar en het vanlig dag...inga överaskningar här inte...varför om man kan leva ett förutsägbart liv.

Dagens citat får Goffy från Greek stå för (eller Rusty som vanliga dödliga kallar honom;
- The things you do for the ones you love and then they just say - so long! Is that what I get for being a good boyfriend..then I'm rather not.
Självklart har jag en baktanke med allt...ta det inte personligt (eller jo gör det föressten..blir roligare så) men jag behöver space..förvirrad kan man kalla det. P.S facebooka mig inte!




- Even if the sky is falling down -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0