Dag 228 - 137 dagar kvar

Nej nu får jag bannemig ta och ta mig i kragen...fy så dåliga uppdateringar...om jag inte är försiktig kan ju förlora alla mina miljoners läsare jag har.

Är fortfarande sjuk och är fortfarande besviken på mig själv, eller så skäms jag. Hursomhaver så tänker jag inte skriva ut vad som hänt det senaste dagarna...det är så pinsamt att jag inte ens säger de till er. Hallå jag är ju inte anonym hur skulle de gå....kanske man skulle satsa på en anonym blogg istället...lugnt självklart låter jag er veta adressen i så fall.

Annars snurrar väll livet på som vanligt, har fortfarande en underbar pojkvän, gnällig hostmum och dotter...(vet ibland inte vem som är värst, eller vuxen för den delen), rolig hostdad, underbara pojkar och sjukt stlriga fosterkatter. Livet är på topp men grädden fattas. Skulle åkt på hockey idag, men ja eftersom min hostdad hade ett sen möte så får jag se matchen på TV...tack för den du!

Imorrn är det kalas...underverken blir 1 år...skulle köpa värsta saken..slutade med tröjor från Old Navy. Jaha nu kom morföräldrarna...bäst att gå och va trevliig..de har ju alltid choklad med sig till mig :D



Vi hör imorrn (lovar)



- No need to worry-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0